reklama

Rozoberajú kamennú dlažbu na Májkovej v Bratislave — prečo?

Nikdy sa mi veľmi nepáčilo, ako sa v Bratislave udržujú ulice, ale toto podľa mňa už je trochu príliš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)

Včera keď som išiel do roboty, som si všimol, že je uzavretá premávka na Májkovej ulici v Blumentáli. No, myslím si, dobre, asi budu renovovať už trochu rozbitú kamennú dlažbu na vozovke. Dneska ale bol som prekvapený keď som tam uvidel nasledovné:

Bagrom rozoberajú kamennú dlažbu na Májkovej
Bagrom rozoberajú kamennú dlažbu na Májkovej 
Roboty na Májkovej
Roboty na Májkovej 

Spýtal som sa robotníkov, čo bude ďalej. Vravia, že dajú sem asfalt. No ale pozor, Májkova mimochodom je jedná s týcj nemnohých ulíc v centre Bratislavy, kde ešte zostala pôvodná kamenná dlažba. Neviem, či je naozaj nejaká historická, alebo je to niečo relatívne nové, ale však dobre urobená dlažba vyzerá lepšie, premávka na jednosmernej Májkovej nie je frekventovaná, a asfalt dosť rýchlo bude vyzerať akoby po vojne, ako aj všade inde v Bratislave:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Stav asfaltu v Bratislave
Stav asfaltu v Bratislave 

Ale naozaj čo najviac sa mi nepáči, tak prečo mesto sa nespýtalo verejnosť, či naozaj treba meniť dlažbu na asfalt? Prečo sa nespýtali ľudí, čo tam žijú, či chcú oni sa zbaviť niečoho, čo líši túto ulicu od ostatných, čo vytvára jej tvár?

Andrej Shadura

Andrej Shadura

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten, koho zaujíma všetko na svete. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaBieloruskoNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu